FAQ

Moduły WiFi

1Co należy zrobić, jeśli nie da się skonfigurować modułu?
a) Proszę sprawdzić, czy urządzenie jest włączone.
b) Sprawdź, czy połączenie jest dobre.
c) Upewnij się, ze wpisano prawidłowe hasło do WiFi.
d) Upewnij się, ze urządzenie zostało prawidłowo podłączone.
2Jakie urządzenia mogą być podłączone do tego modułu WiFi?
Większość urządzeń elektrycznych, które posiadasz w domu. Zaliczyć do nich można m.in. lampy, pralki, ekspresy do kawy, itd.
3Co zrobić, kiedy nie ma połączenia WiFi?
Nadal możesz sterować urządzeniem ręcznie, za pomocą przełącznika.
4Co zrobić, jeśli zmieni się WiFi lub hasło do WiFi?
Należy ponownie połączyć moduł w aplikacji.
5Jak zresetować urządzenie?
1) Włącz i wyłącz urządzenie 5 razy, aż wskaźnik LED zacznie migać.
2) Wciśnij przycisk reset na około 10s.

Moduły ZigBee

1Co należy zrobić, jeśli nie da się skonfigurować modułu?
a) Proszę sprawdzić, czy urządzenie jest włączone.
b) Sprawdź, czy połączenie jest dobre.
c) Upewnij się, ze bramka ZigBee jest włączona.
d) Upewnij się, ze urządzenie zostało prawidłowo podłączone.
2Jakie urządzenia mogą być podłączone do tego modułu ZigBee?
Większość urządzeń elektrycznych, które posiadasz w domu. Zaliczyć do nich można m.in. lampy, pralki, ekspresy do kawy, itd.
3Co zrobić, kiedy nie ma połączenia ZigBee?
Nadal możesz sterować urządzeniem ręcznie, za pomocą przełącznika lub lokalnie dzięki bramce ZigBee.
4Co zrobić, jeśli zmieni się bramkę ZigBee?
Należy ponownie połączyć moduł w aplikacji.
5Jak zresetować urządzenie?
1) Włącz i wyłącz urządzenie 5 razy, aż wskaźnik LED zacznie migać.
2) Wciśnij przycisk reset na około 10s.